четвртак, 14. јун 2012.

Zmija - još jednom

   Eto počela sam da pišem zbog jedne stvari o zmijama i sad moram još jednom,čisto da utrojčim i da vam kažem vrlo interesantan detalj koji mi je došao pod ruku.Jedini problem je što ćete biti uskraćeni za konkretne informacije jer ne mogu da nadjem taj dodatak za jedan dnevni časopis od nedelje ili ponedeljka, a možda je i bolje tako .
   Naime opet su u pitanju zmije.U jednom mestu u kome je crkva Presvete Bogorodice za nekih 10-ak dana pred njenu slavu u mestu se okupljaju zmije.Što je dan bliži njih je sve više.Meštani tog mesta ih skupljaju da bih prineli u crkvu na taj  dan.Kažu da se zmije motaju po rukama ,ikonama Bogorodice i uopšte po celoj crkvi i nikog ne napadaju za vreme liturgije.Kad prodje taj dan one nestaju kao da nisu ni bile tu.One su inače sivo crne ako sam dobro zapamtila,sa belim krstom na glavi. Vro čudno primetićete.
   Ako uzmemo u obzir da su zmije krive za prvi greh,zašto je onda onda u tom mestu to tako ??? Št aje u stvari istina.Pogledala sam u medjuvremenu i neke snimke koje je napravio Dejvid Ajk ,čovek koji je svojevremeno uleteo u neku bitnu ustanovu u Londonu i vikao "Kraljica je reptil"... Napisao je više knjiga o svemu tome .Rekoh pregledala sam i neke snimke,najjači je onaj sa Arizonom Vajld ,koja tvrdi da je bila programirana od samog dr.Mengelea da čestvuje u Iluminatskim ritualima. Koga interesuje može da pronadje na You tubu ,da ne stavljam link jer se lako nalazi. E sad to. Nije mi jasno da je u poslednjih 15--20 godina mnogo pričano o tome,i to toliko otvoreno da se nikom ništa nije desilo ??? Šta ako je to sve samo farsa da se zataška nešto mnogo veće, programiranje svesti celog sveta na taj način, neko će da se uplaši, neko će da se zamisli, neko da se zgrozi... Ja opet kažem svako bira ono što mu odgovara, da o tome misli, priča, piše i ostalo, ja sam jednostavno rešila da izbacim svoje misli iz gleve  jer me mnogo opterećuju tako da moj mozak ne može da funkcioniše onako kako treba i u službi onoga koga treba,onoga što je u meni.
    Ne vidim neki razlog da se ne veruje u to što tamo može da se čuje , vidi i pročita.Ali isto tako ne vidim ni razlog da se posebno veruje.Očigledno da se od nas krije mnogo bitnija stvar. Moram da se vratim na prvi greh .Zmija je Evi dala jabuku,da li vas to podseća na nešto možda , vrlo poznata stvar iz detinjstva.Svi smo gledali Snežanu i sedam patuljaka ,veštica pokušava da je otruje jabukom !!! Pošto je Dizni bio jeda od ili makar instrument Iluminata imate i o njegovim crtaćima na netu ,nešto čemu ne bi pridali značaj,ali jezivo je šta u stvari naša deca gledaju ,zašto baš jabuka. Lekari kažu da je najzdravije voće ,pogotovo za nas jer raste na našem području , a opet nam se servira druga priča.Da li ste se nekad zapitali zašto toliko dece ne jede voće uopšte,a pogotovo ne jabuku.
    Isto tako sam saznala danas jednu informaciju zahvaljujući mojoj mami koja redovno gleda jutarnji program na svim televizijama. JEdan lekar je preporučio da se deci obavezno daje pečena pileća kožica!!! Nešto što je zabranjeno jer je "otrovno" i puno holesterola,isto kao i jaja. I da je ta kožica bitna zato što ima puno bakra, cinka...,da ne nabrajam dalje jer mi je samo jedna stvar vrlo važna u svim tim mineralima koji su u njoj. Bakar!!! Odmah mi je bilo jasno. Oslično znamo da je bakar dobar provodnik el. energije i da se koristi za kablove . Znači provodnik energije. Znamo da se prostor čisti bakarnim žicom umotanom u spiralu . Poznatoj e da su i žene nekada nosile bakarnu žicu oko ruke. Bakar je inače vrlo čudan jer možemo da ga apsorbujemo preko kože.Ako imate neki nakit u kome ima makar i malo bakra,prst ili vrat će vam pozeleneti,ali ne od lošeg kvaliteta , već zato što vašem organizmu bakar fali.Kad uzme onoliko koliko mu treba prestaje da "farba " kožu. Zašto je onda bakar izvikan kao otrovan??? Mogu da razvijam teoriju o bakru i pilećoj kožici do besvesti ,ali ostaviću vama da razmišljate malo o tome.
    Sad se pitate zašto sam ovo ubacila u blogu o zmiji, pa zato što su to još neke stvari o kojima postoji kontraverzna priča i niko se ne pita zašto. Verovatno vam nikad nije palo na pamet da razmišljate o tome ili da se pitate. Moje često pitanje je " Sa koje sam ja planete",  a znate li zašto,jer osećam da ne pripadam ovde nikako ,u pogrešnom sam vremenu i na pogrešnom mestu ,ili je možda obrnuto, moja večita dilema od kako znam za sebe. Mnogo sam toga pročitala, preslušala ,videla ali nikad nisam uzimala to sve zdravo za gotovo .Ali kad se sa više strana čuju različite priče o istoj stvari onda se zapitate o čemu se tu radi, ko je ovde lud i koga slušati??? Razmislite malo o ovome,ja razmišljam mnogo i zato je došlo vreme da počnem to da izbacujem iz moje glave , dosta razmišljanja , da se nešto konkretno radi.I ja stvarno vas ne bih više zadržavala.

                                          Pozdrav od vaše Molesti
    

Нема коментара:

Постави коментар