недеља, 8. децембар 2013.

Tja...

   Razmišljah nešto i kao obično moram to da stavim na papir. Sva ova moja baljezganja može neko da shvati i ozbiljno a to su samo moja razmišljanja, zbog kojih, verujte na reč, kad bi stavila sve na papir verovatno bi me zatvorli u neku ludaru ili na pusto ostrvo.Da ne trujem narod glupostima ,verovatno bi bilo opravdanje za zatvaranje mene.Sve što sam starija , sve sam lucidnija a mašta radi 300 na sat.
   Gledam neke snimke na you tubu i kaže iluminati ,riana, bijonse...,razni usporeni snimci koji prikazuju navodno opsednutost ili hologram ili šta već. Malo morbidno i bolesno, ako usporimo bilo koji snimak neki čak i nemoraju da se usporavaju dobićemo slične scene i to bilo čije .ŠTa to dokazuje??? Pa sad su u istraživanjima DNK pronađenih ostataka negde u južnoj Srbiji pronašli da je DNK potpuno isti kao i današnjih ljudi koji žive na tom području samo što postoji jedan deo DNK koji je nepoznatog porekla. Šta sad? Kažu da naučnicima nije poznat takav deo niza DNK ni kod jednog živog stvorenja na planeti. Eto ga sad. Dokaz da smo staarooooosedeoci na Balkanu a ne došljaci u IV ili VI veku. Koliko će još otkrića trebati da izađu na videlo da bi se pročistila namerno krojena istorija. Ne verujem u 90 % onoga što smo učili. A zašto? Pa baš zbog toga što se prava istina krije ,jedan deo Biblije se krije, svi naši sveci su maskirani staroslovenski ili što bi rekli paganski Bogovi,koji su došli i pokazai se narodu. ODAKLE? Ako je čovek nastao po Darvinu kako je onda moguće da ima svest o nekim stvarima koje nisu materijalne i koje ne možemo da dodirnemo. Kako je neko na tako niskom stepenu mentalnog razvoja mogao da osmisli čitav koncept vere , božanstava i svega ostalog? Toliko rupa u svemu i može da promakne samo nepažljivom čitaocu ili slušaocu. Naša stara vera "paganska" bila je kompleksnija od ove današnje.Svako božanstvo je bilo i dobro i loše, nije postojao Đavo. Svaka kuća je imala svog zaštitnika i sad ga ima to su slave koje slavimo a održao se i stari običaj. Slagali su nas tad , lažu nas i sad verovatno samo što svakoj laži dođe kraj. Pa neka svako neka veruje u šta hoće. Moja vera je moja, znam kome verujem, kome se molim i koga poštujem.I mogla bih o ovome do prekosutra ali nemam inspiracije,razmišljma kako da se organizujem sutra . No dobro . Ne ide mi ovih dana , hladno mi je ovde.Biće bolje....

Нема коментара:

Постави коментар